Palvelut

OMT-Fysioterapia
Ortopedinen manuaalinen terapia (OMT) on fysioterapian erikoisala. OMT-Fysioterapeutilla on valmius laaja-alaisesti nivelten manipulaatiohoitoihin ja mobilisaatiohin, sekä lihasten ja lihaskalvojen tarkempiin käsittelytekniikoihin.

Hieronta ja faskiakäsittely
Teen laajasti lihasten hierontaa ja faskioiden (lihaskalvojen) käsittelyitä manuaalisesti käsin, MFD-alipainekupein, IASTM-fascia instrumenttien sekä Percussion massage– eli syvätärinälaitteen avulla.

Tukipohjalliset
Tukipohjallisen teossa kartoitetaan tarkasti kiputilan ja virheasennon syy. Tähän luodaan yksilöllinen suunnitelma liikerajoituksien poistamisesta, nivelen symmetrisemmän asennon vahvistamisesta ja yksilöllisen tukipohjallisen valmistuksesta. Useita vuosia olen käyttänyt Ranskalaista premium-tukipohjallisen tuottajaa, Podiatech by Sidas:ta.

Olen rento ja lupsakka kaveri, soittele ja tule käymään niin otetaan jumit auki!

Varaa aikasi soittamalla numeroon 040-7265508. Katso myös hinnastomme ja palvelumme.

Ortoosit
– Varvasväliortoosi
– Vaivaisenluun yöortoosi

Akupunktio
Akupunktiossa käytetään ohuita neuloja kiputilojen helpottamiseen. Tehokkain akupunktionvaste saadaan paikallisen triggerkipujen helpottamisessa. Käytän useasti TNS-sähköhoidon lisäämistä akuneuloihin lisäämään hoidon tehoa.

MFD (Myofascial Decompression therapy)
MFD tarkoittaa lihaskalvojen alipaineterapiaa. Terapiassa käytetään uudella ja tehokkaammalla tavalla vanhaa imukuppihierontatapaa hyväksi.

Lämpöhoidot ja sähköhoidot
Palveluistamme löytyvät lämpöhoidot ja kylmähoidot, sekä TNS-sähköhoidot kivun lievitykseen.

Hinnasto
Hinnastostamme löydätte lisätietoa hinnoistamme.